tiistai 17. helmikuuta 2015

Odottavan aika on miljoona vuotta

Heissan,

blogihiljaisuudelle on ollut hyvä syy; tissirintamalla ei mitään uutta, PAITSI NYT!
Oon oottanut ja oottanut kuukausia ja pommittanut eri numeroita tässä nyt tämän aamun. Alkuperäinen suunnittelma oli, että leikkaus on heti vuoden vaihteen jälkeen. Joulukuussa soittelin lähettävälle taholle ja he käskivät odottaa. Helpommin sanottu kuin tehty ... ;)

Nyt tuli tänään mittatäyteen tästä jatkuvasta oottelusta ja soittelin parit puhelut. Ilmeni, että vaikka oon käynyt jo loka-marrakuussa lääkärissä, ovat paperini menneet leikkaavaan sairaalaan vasta 16.1.15.. tuntuu jotenkin omituiselta, mutta hällä väliä sillä olen LEIKKAUSJONOSSA <3

Huomenna rinkuttelen jonohoitajalle aamupäivästä ja käsken pistään vauhtia. Ei vais, oon lähössä ulkomaille vajaa 4 viikon päästä, joten ei tässä enää tartte hoppuilla. Kunhan tietäisin leikkauspäivämäärän ennen reissuun lähtöä. Mutta vaikuttais nyt siltä, että kesällä mulla on jo tissit <3

Ihanaa viikkoa, kevättä kohti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti